27 Haziran 2011 Pazartesi

hakim yokluğu nedeniyle...

yine hakim yok, yine mazeret hamdolsun...

gittik paşakapısı adliyesi'ni ziyaret ettik geldik. hiç görmediğimiz yer tabi...
mazeret yazıcam tamam mı, kalem kullanmayı da hiç sevmem. gidip baro odasındaki bilgisayarlarda yaziim dedim.

iki bilgisayar var adliyede, birinde yaşını almış bir avukat amca dilekçe yazıyor. dilekçe ya. itiraz ve mal beyanı dilekçesi. muhtemelen de f klavyeye alışık fakat klavye q, o yüzden anca böyle yavaş yavaş...

öbür bilgisayardaki genç meslektaş da q'cu olsa gerek, f'te zorlanıyor. tam anlamıyla itin önünde ot atın önünde et durumu var. ayrıca bu genç meslektaş, daha iki satır mazeret dilekçesini bile formatsız yazamadığından, google'dan arandı önce, buldu, sonra elli saat onu düzeltti, offf... delirdim ya.

neyse sıra bana geldi. bi mazeret dilekçesi için format arayacak halim yok, açtım word'ü başladım yazmaya. fakat o da ne, alet yazmıyor. word sürekli geçersiz bir işlem yürütüyor ve kapatılacak oluyor.

paşalar gibi elime yazdım ne yapayım.

arayana format:

"............. mahkemesi sayın hakimliği'ne

dosya no: ...........

huzuradaki davanın ... tarihi saat... 'de görülecek olan duruşması, hakim yokluğu nedeniyle aynı gün saat 14.30'dan sonrasına bırakılmıştır. mesleki yoğunluk ve programımız sebebiyle belirtilen saatte hazır bulunmamız mümkün olmadığından, mesleki mazeretimizin kabulü ile, yeni duruşma gününün ekli pulla tarafımıza tebliğine karar verilmesini saygı ile talep ederiz."

bunu yazmak, google'dan aramaktan yemin ederim daha kısa sürüyor.

(radikal haber özetleri için iki gündür vakit bulamıyorum, yoksa her şey aklımda...)

öptüm,
göksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder