28 Haziran 2011 Salı

canımızı da alaydın hakim bey?

Kahramanlar:

Ben: Ben
Başak: Bugün İzmir/Karşıyaka'da toplam 17 tane olan seri dosyama giren oda arkadaşım.
Hakim: Karşıyaka 1. İş hakimi.

*
- Alo Göksuncum günaydın, naber?
- İyidir Başakçım ofisteyim, senden naber?
- Sesin iyi gelmiyo?
- Ya Başak çok yorgunum, hani bende misafir var ya arkadaşım, dün gece fenalaştı hastaneye gittik. Ondan. Ama düzeldi neyse.
- Yaa... Ya canım kötü bi zaman ama benim de sana kötü bi haberim var...
- Hayırdır?
- O dosyalarda bilirkişi raporu gelmiş...
- Offff... (17 tane dilekçe demektir bu.)
- Dur daha kötüsü var.
- Nası yanı?
- Hakim duruşmayı 5 Temmuz'a verdi.
- Nası yaaa!!!!!
- Evet, izne çıkacakmış o yüzden başka gün veremezmiş, çok uğraştım, bari on gün olsun dedim ama dinlemedi.
- E bizim 5'inde İzmir duruşmamız yok ki?
- Evet ama işte öyle oldu.
- Offf..... Hayat beni neden yoruyosun...

*
5 Temmuz'a muhabere yapalım desek, benim tüm hepsini yarın yazıp bitirip APS'lemem lazım. Not olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder