30 Mayıs 2011 Pazartesi

Woody Allen facts :))

"Woody Allen, 27 yaşında ergenlik bunalımı yaşayan Göksun'u tek bir filmle hayata döndürebilir" :))

Cumartesi akşamı pek bir Allen'ım gelmişti, ben de gidip Alkım'dan 4 filmlik koleksiyonunu almıştım. Allen'ım geldi diyince sanki çok filmini bilirmiş gibi de olmayayım, düne kadar sadece tek bir filmini izlemiştim, dünküyle ikinci oldu :))) O tek film ise, Vicky Christina Barcelona'ydı, yani bence gayet iyi bir referans :)

Gerçi Javier Bardem'le Penelope Cruz'u beraber izlemeye tahammül edemiyorum ma olsun. Ya çok fazla yakışıyolar, çatlıyorum hasedimden. Rabb'im kem gözden esirgesin, bakma çekemiyorum filan ama ben Penelope Cruz'u hep çok sevmiş ve çok güzel bulumuşumdur. Javier Bardem ise, insanlarla kıyaslanabilecek bir şey değil zaten.

Diyordum ki Woody Allen diyordum...

Dünkü filmde din kavramıyla, sadakatle, cinsellikle, kimi İsraillilerin "özel olma" tripleriyle öyle güzel kafa bulmuş ki anlatamam. Ki anlatmak da istemem, gidin kendiniz izleyin. Ben filme başladığında hakkında hiçbir şey bilmiyorum, iyi ki de bilmiyormuşum. Acayip şaşırtan ve keyif veren bir film oldu benim için, hiç de entel kuntel bir perspektifle izlemedim valla, gayet ağzımı ayıra ayıra izledim :))))

(Bu arada yemek yedim, Başak'tan yeni hayat dersleri aldım, işte geldim burdayım :)) )

Bu filme ilişkin söyleyeceğim şey aslında kısacıkken, sözü bu kadar uzatmış olduğum için kendimle gurur duyuyorum, zira bu demektir ki eski performansıma gün be gün biraz daha dönüyorum :))

Billiy Crystal suretindeki Şeytan'la Woody Allen konuşuyorlar:

- Sen bunu beceremezsin, çünkü dünyaya çok fazla öfkelisin.
- Ama bunun için sebeplerim var!
- Herkesin sebebi vardır. Las Vegas'ta sabaha kadar kumar oynarsın ve sonunda daima kasa kazanır, hiç eğlenmedim diyebilir misin?

yaa, diyebilir misin? Denmez ki.

Evet hayat zor ve öfkelenmek için gerçekten sebep var, ama bağcıyı dövmemek lazım :)

Öps,
Göksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder