5 Mayıs 2011 Perşembe

feragat... fırk...

Öğlen Bakırköy'de zilyon tane duruşmam var, iki ayrı toplu dosya. Bir topluluktan birini, diğer topluluktan ikisini aldım eve gittim, yolda gider gelirken okuyayım diye. (Bu arada, iki grupta da işçi vekiliyiz.)

İki emsal aldığım topluluk biraz enteresan. Bizim müvekkil işyen çıkarıldıktan sonra şirket devredilmiş, bizim işe iade davası devirden sonra kesinleşmiş, yeni başvuruyu devralan şirkete yapmışız. Devralan şirket de "Ben halihazırda çalışanları devraldım, bu çalışmıyordu, aha da listesi de budur" deyip talebi reddediyor falan filan. Dosya bana ilginç geldi, Mehmet Uçum da bayağı güzel, epeyce ağır yazmış hakikaten. Dosyaya bir "muhabbetim" oluştu birden, seviverdim. Emsal değeri yüksek çünkü; hem işyeri devri hem de bizim dilekçe üslubumuz bakımından :)

Heyhat, bizim müvekkil dosyadan feragat ediyormuş. Üzüldüm be ya. Ne güzel şurada hukukçuluk yapıyorduk... (Diğerleri etmiyor neyse ki.)

Böyle enteresan davalardan feragat edilemesin arkadaşım. Karşıyım ben buna. "Şu güzel ortamı bozuyorsun" demek geldi içimden.

Göksun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder