15 Aralık 2010 Çarşamba

Ayrımcılığa karşı olan başbakan, ODTÜ'lülerin de biber gazlanmasını sağladı.

Merhaba,

SoL Haber Portalı'ndan son dakika: ODTÜ'de Erdoğan'ı protesto eden gençler biber gazlanıp gözaltına alınmış. Buyrun: http://haber.sol.org.tr/devlet-ve-siyaset/odtululer-erdogani-protesto-etti-haberi-36934

Bizden öncekilerin gençliğini samimiyetle merak ediyorum. Biz onlara göre son derece "steril" yaşıyoruz, ona rağmen sürekli bir sinir ve tepki halindeyiz, çünkü gündem insanı gerçekten "anarşik" yapıyor. 70'lerin 80'lerin gençlerinin o zamanlar ve şimdilerde neler yaptıklarını cidden merak ediyorum.

Acaba ben de, 40 yaşını geçmiş, kendi işini yapan, işe günler-haftalarca gitmese bile parasından emin olan biri olduğumda (olur muyum ki?) yerimde sakin sakin oturacak mıyım? Hatta acaba bir gün, bir kısım Denizler kuşağı gibi Özalcı mı olacağım? Bilmiyorum. Ama bunları yazıyorum ki, bir gün çoluğa çocuğa karışırsam 26 yaşımı unutmayayım.

Neyse size kolay gelsin.

Göksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder