25 Şubat 2011 Cuma

Nerden biliim ben adamın UYAP adresini!

Ya bu UYAP bambaşka bi açılım oluşturdu hayatımızda...

Ben stajyerken, 2007'de yani, borçluların TC'lerini vermeden takip açamıyorduk. Tabii nereden bilelim adamların TC'lerini, katipler oraya 111 filan diye yazıyorlardı bir şeyler. Hala öyle mi bilmiyorum.

Şimdi de yetki meselesinde başımıza iş açıyor şu UYAP. Davalının ev adresini bulmuş dava dileçesini göndermişiz, adam da tebliğ almış, belli ki orada oturuyor. Vekili yetki itirazında bulunuyor, ikameti orada değildir Bakırköy'dedir diye. UYAP'tan bir bakılıyor ki meğer Bayrampaşa'daymış. Hoop yetkisizlik...

Ya kardeşim ben nereden bilicem davacının ikametgah kaydının nerede olduğunu? Sen bana MERNİS ya da UYAP'tan sorgulama yaptırtıyor musun? Kaldı ki adam tebliğ almış o adreste, davamı davalının bulunduğu yerde açmışım işte, daha ne istiyorsun?

Senin bana göstermediğin UYAP kayıtları yüzünden vekalet ücretleri gidiyor, naber...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder