25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bize öyle bi bilgi gelmedi.

- Valilik'i aradım. Önce basına, sonra basın müdürüne (ama müdür yerinde yoktu) sonra planlamaya, sonra yazı işlerine bağlandım.
- İBB'yi aradım. Ruhsat denetimle görüştüm. Orası beni, ruhsat denetim-bilgi edinmeye yönlendirdi.
- RD-BE'yi aradım. "Biz bir bakalım, siz de 15 dakika sonra tekrar arayın" dediler.
- O arada zabıtayı aradım. "Bize öyle bi bilgi gelmedi, ruhsat denetimi arayın" dediler. "Aradım" dedim.
- 15 dakika beklemedim, bilgi edinmeyi yine aradım. "Bizde yokmuş, zabıtayı arayın" dediler. "Aradım" dedim. "O zaman ilçe belediyesini arayın" dediler. "Peki" dedim.
- İlçe belediyesi ruhsat denetimle görüştüm. Tabii görüştüğüm, bağlandığım iki ya da üçüncü kişiydi. "Büyükşehir'i arayın" dedi. Baktım loop'a giriyoruz, bıraktım peşini.

Bu süreçte, yazdıklarımı takiben saydım, toplamda 12 kere kendimi tanıtmışım. Bir o kadar da derdimi anlatmışımdır.

"İyi günler, ben İstanbul Eczacı Odası'ndan arıyorum, Av. Göksun Göndermez. Alışveriş merkezlerinin açılış kapanış saatlerine ilişkin bir düzenleme var mıdır acaba?"

Yok.

Bunu bu karar ısrarla aramamın sebebi ise, bir eczacının kararın varlığına dair iddiası.

Ama yok. Net. Aramayın.

Öps.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder