24 Temmuz 2011 Pazar

Polatlı yolları...

Dört tarafı askeriyeyle çevrili kara parçası.
Gidecek olan varsa tarif edeyim...

Ankara - Eskişehir hızlı treni kimi saatlerde Polatlı'ya uğruyor. İşte o saatler:
http://www.tcdd.gov.tr/Upload/Files/ContentFiles/2010/hizlitrensaati/yhtbaglantili.pdf

Ben Ankara'dan 8'de kalkana binip gittim, 9'daki duruşmaya yetiştim gayet. İstasyonın kapısında bir otobüs var, sizi alıp Polatlı Merkez'e götürüyor. İlk defa Mart ayında kullandım, geçici bir süre için ücretsiz olduğunu söylemişlerdi. Fakat Temmuz'da yine kullandım ve hala ücretsizdi. Bilemiyorum.

Yalnız Polatlı'ya gidecekseniz gazetenizi Ankara'dan almanız gerekiyor. Adım başı gazete bayii var tamam da, içinde etrafta görmeye alıştığımız gazeteler yok. Hürriyet bile yok her yerde. Ha spor gazetelerinin tamamı var o ayrı, ama şimdi aklımda kalmayan "aa böyle bi gaste vardı di mi" dediğim şeyler gördüm hep. Radikal arıyorsanız, benim bulduğum tek yer öğretmen evinin karşısında. E sağın solun asker dedik, nolacağıdı?

Servis sizi Polatlı İstansyon'da bırakacak, yani YHT değil normal trenin istasyonunda. Oradan adliyeye yürümek de mümkün ama iki adım öteden dolmuşlar geçiyor. Servisin şoförüne sormuştum ben ama şimdi tam hatırlamıyorum, 205 numara demişti herhalde. Siz de sorun. Yürümek isterseniz eğer, bi 15 dakikası var.
Adliyesi güzel. Yani küçük yer adliyeleri genel olarak güzel oluyor, kalabalık değil ve yabancı olduğunuz için insanlar hoşgeldiniz filan diyor. Güzel bir şey. Bir de, icra mahkemesinin süper neşeli bi kabiti var, Müberra Abla. hatırladıkça neşeleniyorum, ne güzel abla.

Dönüşte, servise bineceğiniz yerde duran araç YHT'ye gitmiyor olabilir. YHT yolunda bir de mezarlık var, oraya da servis var. Önlerinde yazıyor, dikkat edin.

Son bir bilgi; eğer davalı vekiliyseniz ve davanız icra mahkemesindeyse, davayı uzatmaya çalışmanıza hiç gerek yok. Hakime Hanım bunu gayet güzel yapıyor.

İyi yolculuklar,
Göksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder