18 Nisan 2011 Pazartesi

keyword

avukatlar gününe ilişkin bi ton malzeme vardı kafamda ama unuttum gitti... o günlerde bayağı mutsuzdum, edebi gücüm kuvvetim yerindeydi hamdolsun fakat tamamen unuttum.

bahsettim son duruşmadan sonraki duruşmalar için kendime hatırlatma:

- 5 nisan salı gebze sulh ceza
- ah tabii ki, 7 nisan salı konya. önemli.
- 11 nisan kartal, kararı okumayan hakim. o kararı öyle verseydi yine bozulacaktı, ortada müzekkere yok bir şey yok...
- ayvalık! 12 nisan. ne gündü.
- allah allah, 13'ündeki kartal duruşmasıyla ilgili aklımda hiçbir şey kalmamış?
- 14 nisan ankara. 19 iş'in fantastik hakimi ve o "garip" avukat bey. garip derken, "tuhaf" gibi değil, "gariban" gibi. ha bir de 10 iş var tabi, son dakkada reddedildi talebimiz...
- 15 nisan gebze keşif. 5 nisan'ın keşfi.

bu kadar şimdilik. vallahi vaktim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder