30 Mart 2011 Çarşamba

İzmir :)

Ya arkadaş şu blogger açıldı mı açılmadı mı biri çıkıp bi'şey desin ya... Dün baktım yine kapalı, halbuki önceki gün açıktı, bugün yine açık... Gerçekten yazası gelmiyor insanın. Bu ne böyle iyice saçma sapan bir hal aldı şu iş.

(Son dakika: Saat 15.21 ve TRT1'de "7 yaş ve üzeri" işaretli bir program yayınlanmaya başladı. "Allah Allah o neymiş lan" dedim, hah ne olacağını, Sakarya Fırat... Bu saatte yayınlanıyor ama çocuklara yasak. Oldu canım.)

İzmir'deyim, bu gece burada kalacağım.

İzmir'e her geldiğimde burayı daha çok seviyorum - tabi her geldiğimde hava daha güzel oluyor, bunun etkisini de yadsıyamam :) Ama güzel burası. Otelim de güzel, İzmir Palas'tayım. Arkası Kordon önü Cumhuriyet Caddesi, ben cadde tarafındayım. Bu oteli buralarda gezinirken de görmüş ve "Burası güzel olsa gerek" diye düşünmüştüm, öyleymiş gerçekten de.

(Bir son dakika daha: Şu an dizide bol Allah-ü ekberli bir sahne var, dakikalardır devam ediyor. Haa kurban kesiyorlarmış, işte o Allah-u ekber'den. Ya tamam devlet televizyonusun, böyle dizileri yayınlaman anlaşılır bişey de, şu saate koyup sonra çocuklar izlemesin demek nedir ya? Düşündükçe sinir oluyorum. Benim çocuğum olunca devlet televizyonlarını aletten silicem. Dediydi dersiniz.)

Bir şeyler yazasım vardı ama an itibariyle canım sıkıldı birden. Diziye asabım bozuldu bi de başka bir iki bir şeyler daha var. Yau sırf kumandayı almak için kalkamadım diye neden garip gurup şeylere maruz bırakıyorum ki kendimi.

Azcık Kordon'a filan gidiim ben, takıliim or'larda. İçim açılsın.

Sonra şu 25/03'teki basın açıklamasından bahsederim biraz, biraz da adliyelerde "danışma değildir" levhasıyla gezme planlarımdan, icradan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder