14 Aralık 2012 Cuma

Milli irade enflasyonu


Ay bu milli irade lafını duyduğum an şalterlerim atıyor resmen.

Dönem dönem farklı jokerlerimiz oluyor, bu dönemki de milli irade. Mesela eski "jokerimiz" Atatürk'tü. başı sıkışan, "Ama Atatürk... Muasır medeniyet... İlkeler filan..." diyerek bir tarafını kurtarıyordu. Bu kartı oynadığın zaman konu kapanmış oluyordu.

Şimdi ise, ne zaman kilitlensek milli iradeye koşar olduk. Führer'imiz zaten başka laf söz bilmiyor, tüm söylemleri milli iradenin yedirildiği metinlerden ibaret. Bu irade de zaten sadece sandıkla alakalı olduğu için sorun yok yani, çoğunluk oyunu kim aldıysa irade elbette onda cisimlenecek, di mi Benjamin?

Neyse diğer tarafa gelelim. Bir de diğer milli iradeciler var. Bunlarda bir eşitlik, demokrasi, falan filan iddiası oluyor ama o kadar komikler ki, lan olm milli dediğin yerde demokrasi mi olur? Kendilerine ulusalcı deniyor, ulusolcu diyen var, ben nasyonal sosyalist diyorum.

Aha buyrun mesela, sağ altta yazmış adam: Milli irade şu kadar gündür tutuklu. http://www.haberler.com/cumhuriyet-gazetesi/
Öbür milli irade şu kadar yıldır iktidar.
Şuoradaki milli irade bir süredir metrobüs bekliyor.
Beri yandaki da karı kız peşinde filan zahir ne bileyim.

Zaten bi benim irademi ipleyen yok, milli değilsem demek ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder